انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان

دانـشگــاه پیـام نــور مـرکـز اصفـهـان

انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان

دانـشگــاه پیـام نــور مـرکـز اصفـهـان

انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان
  • ۰
  • ۰

بیانیه انجمن های اسلامی دانشگاه های استان اصفهان

در رابطه با شهادت شهید علی خلیلی


امروز شهادت مظلومانه ی جانباز امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام علی خلیلی درد دیگری بر دل جریان مؤمن و معتقد دانشجویی نشاند. فوت این جوان آمر به معرف در حالی است که ضرب و شتم آمران به معروف سابقه داشته است، و تاکنون دستگاه قضا و مجلس تصمیم جدی در این باره نگرفته است،


متن کامل بیانیه در ادامه مطلب





بسمه تعالی

رهبر معظم انقلاب: امر به معروف و نهی از منکر حوزه های مختلفی دارد ،که مهم ترین آنها امر به معروف و نهی از منکر مسئولین است.

برای چندمین بار است که شاهد مظلویت امر به معروف و نهی از منکر و عاملان به آن و بی تفاوتی مسئولین نسبت به مجازات ناقضان قانون و متخلفین هستیم و امروز شهادت مظلومانه ی جانباز امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام علی خلیلی درد دیگری بر دل جریان مومن و معتقد دانشجویی نشاند. فوت این جوان آمر به معرف در حالی است که ضرب و شتم آمران به معروف سابقه داشته است، و تاکنون دستگاه قضا و مجلس تصمیم جدی در این باره نگرفته است،این کم کاری و نگاه غیر مسئولانه ی نهادهای فرهنگی و قضایی به ویژه رسانه ی ملی و قوای مقننه و قضاییه  بار دیگر این جمله ی شهید آوینی را بیاد می اورد که؛ (( در جمهوری اسلامی  همه آزادند به جز حزب اللهی ها ))

اجرا نشدن بعضی از احکام مانند اعدام برای افرادی که موجب رعب و وحشت در جامعه می شوند، باعث تقویت یافتن منکرات جرم و جنایت می باشد، که عدم اجرای این احکام از جانب مراجع قضایی خود تضعییف دیگری در اجرای امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود.
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود مسائل و دغدغه های فرهنگی را از مسائل اقتصادی مهم تر دانسته و عزم و مدیریت جهادی را لازمه ی سامان بخشی به اوضاع فرهنگی کشور عنوان کردند، فریضه ی فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر دارای ابعاد گوناگونی است که برای پررنگ تر شدن آن باید برنامه ریزی های فرهنگی توسط مسئولین و متولیان فرهنگی کشور صورت پذیرد.
انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری نسبت به پرداختن هرچه بیشتر به فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر و توجه به اصل هشتم قانون اساسی؛ ضمن همدردی با خانواده ی داغدار این شهید بزرگوار، از مسئولان ذی ربط به ویژه رییس محترم قوه ی قضاییه تقاضای رسیدگی هرچه سریعتر به این پرونده و اعمال اشد مجازات نسبت به مجرمین را دارد. همچنین از قوه ی مقننه انتظار می رود که نسبت به این اصل قانون اساسی توجه بیشتر نموده و قوانین دقیق در این زمینه تنظیم نماید، باشد که از این پس شاهد شهادت مظلومانه ی آمران به معروف و ناهیان از منکر و غربت واجب فراموش شده نباشیم.»

والسلام علیکم و رحمه الله


نظرات (۳)

به جمع بیانی ها خوش آمدید.
سلام از نام وبلاگ معلومه خیلی عالی میشه مرسی عزیز دل
از راه اندازی این وبگاه
به وب بنده هم سر بزنید اگه لایق دیدید.
عیدتون مبارک و شهادت حضرت فاطمه (س)دخت نبی بر شما و تمام شیعیان تسلیت باد.
تبادل لینک هم مایل باشید در خدمتم

------------------------------------------------
آچار فرانسه بلاگ .آی آر آری آموزش کاملا تصویری تگ های بلاگ . آی آر
به صورت کاملا عملی و تست شده

منتظر شما هستیم بخش 1 با آدرس

http://unit-sardroud.blog.ir/post/322

آماده و تکمیل شده است.

موضوع آچارفرانسه صفحه بندی مطالب وبلاگ های بلاگ.آی آر

کاری از گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
  • بهنام عبدالهی
  • سلام مطلب بسیار جذابی بود.
    ای کاش شما هم از وبلاگ بنده بازدید کرده و در باره نوشته هایم نظر داده و رای بدهید.
    سلام
    موافقتم رو به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نورمرکزاصفهان اعلام میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">