انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان

دانـشگــاه پیـام نــور مـرکـز اصفـهـان

انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان

دانـشگــاه پیـام نــور مـرکـز اصفـهـان

انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گزارش تصویری/

  • روابط عمومی انجمن
  • ۰
  • ۰


غرفه پیام نور اصفهان در بین برترین های

پانزدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل

غرفه دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور اصفهان،به عنوان سومین غرفه ی برتر پانزدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مثبت صفر در نمایشگاهی که به منظور نمایش و گزازش عملکرد انجمن های مختلف در حاشیه این نشست برگزار شد،بیش از بیست دانشگاه از اعضای اتحادیه مستقل سراسر کشور حضور داشتند.

در پایان فعالیت این نمایشگاه غرفه دانشگاه علوم پزشکی اهواز رتبه اول ،دانشگاه علوم پزشکی بابل،رتبه دوم و غرفه دانشگاه پیام نور اصفهان موفق به کسب عنوان سوم شد.

 این نمایشگاه از 19 لغایت 21 مرداد در محل دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران ،در حاشیه پازدهمین نشست سالیانه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد.

  • روابط عمومی انجمن
  • ۰
  • ۰


انجمن اسلامی پیام نور اصفهان

عضو دائم اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل شد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان، عضو دائم اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور شد.

به گزارش خبرنگار مثبت صفر در انتخابات روز گذشته ی شورای عمومی اتحادیه انجمن های مستقل ،اکثریت اعضاء شورا با تغییر عضویت انجمن اسلامی پیام نور اصفهان از حالت ناظر به حالت دائم موافقت کردند.

در این جلسه با تغییر عضویت انجمن های اسلامی پیام نور خوراسگان و زابل به حالت دائم و دانشگاه باهنر کرمان و آزاد شهرکرد به حالت ناظر موافقت شد.

این جلسه در حاشیه پانزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های  اسلامی مستقل در دانشگاه بابلسر برگزار شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثبت صفر به همه ی اعضای این انجمن ها به ویژه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان تبریک گفته و موفقیت روز افزون آنان را در ادامه این مسیر از خداوند متعال خواستار است.

  • روابط عمومی انجمن
  • ۰
  • ۰


اعلام حمایت دانشجویان از غزه و تاکید بر حضور در روز قدس

 

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل و 50 دفتر انجمن اسلامی عضو این اتحادیه دانشجویی بیانیه ای پیرامون آخرین جمعه ماه رمضان، روز قدس، صادر کرد و از مردم ایران برای حضور پرشکوه در این روز دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: سوم مرداد ماه امسال مصادف با آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان المبارک مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی ایران اسلامی با بهره مندی کامل از ایام و لیالی قدر و با دعا و ابتهال و نیاز به درگاه بی نیاز کریم قادر متعال، آزادی قدس شریف را از چنگال دژخیمان سفاک و غاصب رژیم مجعول صهیونیستی مسألت می کنند .ˈ

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی ( ره )جمعه آخر ماه رمضان هر سال را روز قدس را نام گذارد. سنت حسنه ای که همه ساله مردمی تر و جهانی تر و پرشورتر در سراسر جهان در بین مسلمانان  برگزار می شود. اما باید گفت در این ماه  رمضان  و روز قدس با حملات وحشیانه رژیم تا دندان مسلح و وحشی صهیونیستی  با تمام قوای زمینی و هوایی خود غزه و فلسطینیان را با بمب های آمریکایی اروپایی خود به خاک و خون کشیده است. اما به رغم تلاش همه ی دنیا استکبار برای حمایت این رژیم، مردم مظلوم غزه با دهان روزه در مقابل این رژیم غاصب و خون خوار ایستادگی کرده اند.

سوم مرداد ماه امسال مصادف با آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان المبارک مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی ایران اسلامی با بهره مندی کامل از ایام و لیالی قدر و با دعا و ابتهال و نیاز به درگاه بی نیاز کریم قادر متعال، آزادی قدس شریف را از چنگال دژخیمان سفاک و غاصب رژیم مجعول صهیونیستی مسألت می کنند .ˈ

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل و 50 دفتر آن، مردم همیشه در صحنه کشور را دعوت به حضور در راهپیمایی روز قدس امسال می کند تا به مانند همیشه باحضور خود حمایتشان را از مردم فلسطین اثبات کنند و مشتی محکم به دهان اسرائیل و حامیانش زده باشند.

و العاقبه للمتقین

  1. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان
  2. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
  3. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
  4. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
  5. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  6. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد
  7. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل
  8. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی تهران
  9. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران
  10. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه
  11. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف
  12. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج
  13. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان
  14. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان
  15. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
  16. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد
  17. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان
  18. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز
  19. انجمن اسلامی دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی کرمانشاه
  20. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
  21. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند
  22. انجمن اسلامی دانشجویان پردیس قم دانشگاه تهران
  23. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک
  24. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
  25. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی چابهار
  26. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان
  27. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  28. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران
  29. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم
  30. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  31. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  32. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان
  33. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم و فنون خرمشهر
  34. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی
  35. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان
  36. انجمن اسلامی دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی امیرکبیر اراک
  37. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه پیام نور خوراسگان
  38. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
  39. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مهرگان محلات
  40. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
  41. انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پرستاری رامسر
  42. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه زابل
  43. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان
  44. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه کاشان
  45. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل آزاد شهرکرد
  46. انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم قضایی
  47. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز
  48. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربت حیدریه
  49. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد ایذه
  50. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه
  • روابط عمومی انجمن
  • ۰
  • ۰


بیانیه جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های اصفهان به ماسبت روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

   تهاجم وحشیانه صهیونیست‌های غاصب، کشتار جمعی زنان و کودکان بی گناه ، تخریب خانه‌ها و تاسیسات زیربنایی و بیمارستان های غزه داستان پرغصه‌ای است که این‌بار در ماه مبارک رمضان و آن هم در آستانه روز جهانی قدس بار دیگر پرده از عمق جنایات و دد منشی این رژیم منحوس اشغالگر برداشت . عمق فاجعه اینجاست که این جنایات هولناک در مقابل دیدگان جامعه جهانی و در سایه حمایت دولت های غربی مدعی حقوق بشر و سکوت دولت های عربی ومجامع به اصطلاح حقوق بشری سازمان ملل در برابر این فجایع انسانی صورت می گیرد. 

   به نظر می رسد که اعراب رسماً نه تنها از قضیه فلسطین بلکه از وجدان انسانی خود در قبال نابودی دست جمعی فلسطینی ها به دست دشمن صهیونیستی نیز دست کشیده اند. رژیمی که بیش از نیم قرن است فرایند کشتار و ویرانی را متوقف نکرده است. رژیم های عربی نیز به شکل انفرادی و گروهی در نشستهای سران عرب، در برابر صلابت دشمن اسرائیلی فقط دست به عقب نشینی زده اند. دشمنی که مورد حمایت آمریکا قرار داشته و چیزی جز کشتار فلسطینی ها و ذلیل کردن همه اعراب را ارائه نداده است. 

   اما آن چه که دیده می شود این سکوت رسمی اعراب نشان دهنده همنوایی و زمینه سازی آنان برای دشمن است تا دشمن با حمایتهای بین المللی به راحتی بتواند اعراب را از تنگنایی که مقاومت به وجود آورده است، رها سازد و در این میان ایالات متحده آمریکا برای دشمن پوشش و آزادی لازم را فراهم آورده است که به راحتی به عملیات کشتار و نابودگری خود ادامه دهد.

   اکنون روشن شده است که جنبش های آزادی بخش و مقاومت گر و همه ملت های آزاده نباید توقع هر گونه حمایتی را از رژیم های عربی و جامعه بین المللی داشته باشند. چرا که جامعه بین المللی نیز به شکل مطلق اسرائیل را پذیرفته است. شورای امنیت هم کاملاً تحت سیطره آمریکا قرار دارد و آمریکا به آن اجازه نمی دهد که حتی یک بار هم اقدامات و جنایت ها و ویرانگری های اسرائیل را در حق فلسطینی ها و دیگران محکوم نماید. اکنون به درستی لمس کرده ایم که در قبال ارزش هایی چون عدالت و آزادی، معیارهای دوگانه ای وجود دارد و جرم و وحشیگری جنایتکاران را به پای قربانیان می نویسند.

   آن چه باعث سرافکندگی است صحنه در خون غلتیدن کودکان شیرخوار در برابر وحشیگری های بی امان دشمن است.آشتی ملی فلسطین و نزدیک شدن گروه‌های فلسطینی حول محور مقاومت کابوسی بود که صهیونیست‌ها  دچار آن شدند و لازم بود تا هم این آشتی متلاشی و هم وجهه مقاومت ملکوک و هم ضربه‌ای اساسی به آن وارد شود.

   از همین رو حملات وحشیانه‌ی داعش در عراق به مسلمانان بی‌پناه، فضایی ایجاد کرد که صهیونیست‌ها در سایه‌ی آن به وحشی گری و کشتار فجیع در فلسطین بپردازند .ما در برابر این برهه حساس از تاریخ امت عربی و اسلامی و در برابر تمام طرح های سلطه جویانه استکبار جهانی و در برابر سقوط رسمی اعراب در برابر مسئولیت داشتن در قبال امت و تاریخ خطاب به همه ملل عربی و اسلامی عرض می کنیم که صدای خود را بلند کنند و قتل و نابودی ملت فلسطین را محکوم نمایند و بر رژیم های سیاسی خود فشار بیاورند که هماهنگ با عزت امت اسلام و قرآن موضع بگیرند که خدای متعال فرموده است: «و لله العزة و لرسوله و للمومنین» و در حدیث نیز آمده است: «خداوند تمام امور مؤمن را به او واگذار کرده است ولی به او اجازه نداده است که ذلیل شود.»

ما تشکل های دانشجویی شهرستان اصفهان ضمن محکوم کردن این جنایات فجیع و هم دردی با ملت مظلوم فلسطین در راستای اهداف دور اندیشانه خمینی کبیر (ره) و در سایه رهنمود های حضرت امام خامنه ای روز قدس امسال را پر شور تر از گذشته برگزار کرده و اطمینان داریم با وحدت مسلمانان جهان اعم از شیعه وسنی حول محور مقاومت به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی از سرزمین های اشغالی و باز پس گیری قدس شریف خواهیم بود. ما در این جا به همان سخن رسول الله (ص) باز می گردیم که فرمود: «هر کس صبح کند در حالی که نسبت به سرنوشت مسلمانان اهتمام به خرج ندهد از ایشان نیست و هر کس فریاد و  استغاثه انسانی را بشنود که مسلمانان را به یاری و کمک می طلبد و به یاری او نرود مسلمان نیست.»

 

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان                             

بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان                  

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان                         

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور خوراسگان

 

  • روابط عمومی انجمن
  • ۰
  • ۰

نشست صمیمی اعضاء انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور اصفهان

شست صمیمی اعضاء انجمن اسلامی در بعد از ظهر روز سه شنبه،با همراهی اعضاء قدیمی انجمن در دفتر انجمن اسلامی برگزار شد.در این جلسه دبیر انجمن اسلامی ضمن توضیح روند انتخابات انجمن،از آمادگی و برنامه ریزی دبیر کمیته ها برای سال پیش رو خبر دادند؛و سپس حاضرین به معرفی خود پرداختند و دبیر کمیته ها ضمن معرفی خود از برنامه های خود در سال جاری صحبت کردند و در پایان ابوالفضل مظاهری دبیر انجمن اسلامی ضمن تشکر از حضار،خواستار همکاری روزافزون آنها با انجمن اسلامی شدند.

.

 

  • روابط عمومی انجمن