انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان

دانـشگــاه پیـام نــور مـرکـز اصفـهـان

انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان

دانـشگــاه پیـام نــور مـرکـز اصفـهـان

انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان
  • ۰
  • ۰

بیانیه تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

در واکنش به هتک حرمت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مدتهاست اهانت به مقدسات ادیان الهی و در راس آنها دین مبین اسلام دست آویز سودجویان و مستکبرین جهانی به ویژه صهیونیسم جهانخوارگردیده و غرب تبدیل به مکانی برای جولان متحجرین لاابالی گشته ، متحجرینی که عقده های چندین و چندساله ی خویش از اختناق حاصل از سیاست های کلیسا را این بار با سیاستمداران دموکرات خویش گره زده اند و با شعار "آزادی" به هتک مقدسات الهی می پردازند.

پازل های سناریوی چندضلعی "اسلام هراسی، اسلام ستیزی" تکه ،تکه و یکی پس از دیگری تکمیل می شود و جای تعجب نیست اگر گروهک تروریستی داعش، که خود را داعیه دار اسلام می داند ضلعی از این سناریو باشد. ضلعی که کم کم تبدیل به مهره ی سوخته شده و آتش افروخته اش دامن گیر پدیدآورندگان آن  گردیده است.

اما این بار "جاهلیت مدرن" تحت لقای یک حمله تروریستی و مظلوم نمایی مکارانه از فرانسه ای سربرآورد که رشد روز افزون جمعیت مسلمانش موجه هراس دولتمردانش شده است. در روزهای گذشته مجله فرانسوی "شارلی ابدو" در حالی که در معرض ورشکستگی بود پس از اینکه مورد حمله ی مشکوک و طراحی شده ی افراد گروهک تروریستی داعش قرار گرفت ، توانست با کمک های مردمی و دولتی جانی دوباره بگیرد و این حمله را بهانه ای برای اهانت مجدد به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام ،حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی، رحمة للعالمین (ص) قرار بدهد. حرکتی که زیر سایه  حمایت سیاست مداران و مدعیان آزادی صورت گرفت.

حاشا و کلا که انسان گرفتار جهالت ها و تعصب ها و تحجرها، آزادی معنوی و عقلی ندارد و بر هیچ یک آزاداندیشان جهان پوشیده نیست روسیاهی این یاوه گویان و هتاکان عصر مدرن!

گرچه با وجود این حرکات و سیاست های مغرضانه و علی رغم میل دولتمردان سودجوی غربی، دین مبین اسلام به زودی در تمام کشورهای اروپا گسترش پیدا می کند و روز به روز بر پیروانش افزوده می شود اما بدون شک تلاش غرب در به انزوا کشاندن اسلام بی پاسخ نخواهد ماند و با اتحاد بیش از پیش مسلمانان پاسخی کوبنده خواهد داشت . انشالله...

اما نکته دردآور در کنار انزجار از این عمل وقیحانه همراهی برخی افراد و رسانه های روشنفکر مآب و غربگرا با این حرکت در داخل کشور بود که بسی جای تامل دارد و ملت مسلمان ایران کماکان منتظر واکنشی صریح در برابر تکرار اهانت این نشریه به پیامبر مکرم اسلام هستند.

در پایان دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان هم صدا با امت مسلمان ضمن عرض تسلیت به امام عصر(ارواحنا لترابه المقدمه الفداء) انزجار خود از اهانت کنندگان و حامیان اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) اعلام و این عمل وقیح را محکوم می نمایند.همچنین ضمن حمایت از تجمع دانشجویان مقابل سفارت فرانسه در روز دوشنبه از مسئولین کشورمان می خواهیم تا در کنار برخورد قاطع و کوبنده خود ،  تمام تلاش خود را در جهت معرفی و شناساندن اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه و آله) به جهانیان به کار بندند و از تمام ظرفیت های عظیم جمهوری اسلامی ایران در این راستا استفاده نمایند.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

حوزه انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">