انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان

دانـشگــاه پیـام نــور مـرکـز اصفـهـان

انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان

دانـشگــاه پیـام نــور مـرکـز اصفـهـان

انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با توجه به تعطیلی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه،زمان شمارش آرا شنبه بعد از ظهر اعلام می گردد.

همچنین نتایج انتخابات یکشنبه اعلام خواهد شد.


هیئت نظرات انجمن اسلامی دانشجویان

  • روابط عمومی انجمن
  • ۰
  • ۰
بسمه تعالی
لوگو
پس از انجام فرایند احراز صلاحیت متقاضیان شرکت در چهارمین دوره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان،نتایج و لیست نهایی نامزدهای این دوره ی انتخابات به شرح ذیل اعلام می گردد:
(به ترتیب حروف الفبا)

  1. زهرا بهرمند جزی
  2. زهرا پورعجم
  3. مینا جوانی
  4. محمد سجادی
  5. ملیحه سلطانی
  6. راضیه شفایی
  7. عباس شفیعیون
  8. صفیه صابری
  9. محبوبه صابری
  10. زهرا طاهری
  11. محدثه کاظمی
  12. فاطمه کاظمی منش
  13. ناهید مزروعی
  14. طیبه محبی
  15. حدیث محمدی
  16. ابوالفضل مفیدی
  17. ابوالفضل مظاهری
  18. فرشته نوروزی هارونی
  19. خانم یادگاری
  20. خانم یزدانی

انتخابات از تاریخ شنبه 20 لغایت دوشنبه 23 اردیبهشت ماه (با توجه به تعطیلی کلاس ها در روز چهارشنبه) در دو محل دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان و دانشکده فنی و مهندسی بصورت همزمان برگزار خواهد شد.
شورای نظارت انجمن اسلامی دانشجویان
دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان
  • روابط عمومی انجمن
  • ۰
  • ۰
واکنش شدید 45 انجمن اسلامی دانشجویان؛
جریان دانشجویی سوگند می‌خورد
 درمورد انتصاب هراتی از هیچ اقدامی فروگذار نکند

اتحادیه انجـمن‌های اسلامی دانشجویان مستـقل و 45 دفتر انجمن اسلامی این اتحـادیه دانشجـوییبـا صدور بیانیه‌ای نسبت به انتصاب عبدالحسین هراتی در دانشگاه آزاد اسلامی واکنش نشان دادند و از اعضـای هیئـت موسـس این دانشگـاه خـواست نسبـت به این انتـصـاب واکـنش نشــان دهـنــد.

  • روابط عمومی انجمن
  • ۰
  • ۰

چهارمین دوره انتخابات انجمن اسلامی

  • روابط عمومی انجمن

امام خمینی (ره) : « اساتید دانشگاه باید بدانند که اگر چنانچه دانشگاه را بسازند، کشورشان را بیمه کرده اند تا آخر »

جناب آقای دکتر زمانی

انتصاب حضرتعالی به ریاست دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان را تبریک گفته و توفیقات روز افزون شما را در ظل توجهات حضرت مهدی (عج) از خداوند منان خواستاریم . امید به اینکه هدایت این مجموعه دانشگاهی براساس منویات رهبر معظم انقلاب گامی به سوی ظهور حضرت ولی عصر (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) باشد ، ان شاالله .

از تاسیس دانشگاه پیام نور تا کنون ، وبه خصوص در طول سال های گذشته ،این مجموعه دانشگاهی دستخوش تغییرات بسیاری بوده که خود سبب تغییر دیدگاه ها و انتظارات نسبت به این دانشگاه گردیده است .وجود بستری پویا و باز برای تقابل اندیشه ها و تضارب آرا و پیشرفت تمام ابعاد شخصیت جوانان در کنار علم آموزی ،از جمله این انتظارات است که جز با برنامه ریزی در عرصه های علمی و فرهنگی محقق نخواهد شد.

فعالیت ها و پیشرفت های علمی ، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان ،که نقش بسزایی در ارتقای جایگاه پیام نور در سطح کشور داشته است،نشانگر پتانسیل عظیم این مجموعه بوده و بی شک توجه هرچه بیشتر مسولین و برآورده ساختن انتظارات نخبگان و فعالین این دانشگاه ،موجب رشد و تداوم این فعالیت ها و در نهایت درخشیدن نام دانشگاه پیام نور در میان سایر مجموعه های علمی کشور خواهد بود.

به لطف پروردگار، با اختصاص امکانات علمی و پژوهشی در زمینه های مختلف از جمله  تجهیزات آزمایشگاهی ،کارگاهی و ورزشی ، توجه بیشتر به سطح اطلاعات و تخصص کارمندان و اساتید و نگاه ویژه نسبت به  تشکل ها دانشجویی ، فعالیت های فرهنگی در کنار شورونشاط سیاسی و همچنین ساخت فضاهای ویژه فرهنگی در سطح دانشگاه و مدیریت جهادگونه حضرتعالی ،استعداد های بالقوه دانشگاه نیز به جریان می افتد و این حرکت رو به جلو با قدرت و سرعت بیشتری ادامه می یابد.

در پایان ضمن تبریک مجدد و آرزوی موفقیت حضرتعالی ، از زحمات دکتر عطایی رییس سابق دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان تشکر نموده و برای ایشان توفیق و سعادت روزافزون در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.


انجمن اسلامی دانشجویان

دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

دوم اردیبهشت 1393

  • روابط عمومی انجمن