انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان

دانـشگــاه پیـام نــور مـرکـز اصفـهـان

انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان

دانـشگــاه پیـام نــور مـرکـز اصفـهـان

انـجـمـن اسلـامی دانـشـجـویـان
  • ۱
  • ۰
پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان برگزار می شود


پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان اردیبهشت ماه برگزار می شود.

مظاهری،دبیر انجمن اسلامی دانشجویان با اعلام خبر برگزاری انتخابات انجمن گفت:ثبت نام نامزد ها از اول اردیبهشت آغاز می شود و تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: روند تایید صلاحیت نامزدها پس از پایان ثبت نام نامزده ها  توسط شورای نظارت انجمن پیگیری می شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان اضافه کرد:انتخابات انجمن در روزهای شنبه۱۹ اردیبهشت لغایت ۲۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان در پایان اضافه کرد:نشست مجمع عمومی انجمن با حضور اعضای فعال این تشکل دانشجویی در نیمه ی دوم اردیبهشت برگزار می شود.

علاقمندان به شرمت در انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان می توانند به دفاتر انجمن در مرکز اصفهان یا مجتمع فنی و مهندسی مراجعه نمایند.

  • روابط عمومی انجمن
  • ۰
  • ۰

نشریه دانشجویی مثبت صفر به صاحب امتیازی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان با حضور در نخستین جشنواره نشریات دانشجویی منطقه چهار موفق به کسب سه عنوان برتر این جشنواره شد.


این نشریه دانشجویی با اولین شماره خود ، رتبه نخست بخش مصاحبه،رتبه سوم بخش یادداشت ادبی و رتبه سوم بخش طنز را از آن خود کرد.

 این موفقیت را به اعضای محترم انجمن اسلامی دانشجویان تبریک می گوییم.

  • روابط عمومی انجمن
  • ۰
  • ۰

نفرات برتر اردوی آموزشی-تشکیلاتی جهاد اکبر اعلام شد:

 

 

نام و نام خانوادگی

نمره

صبا هادی

15.5

 

میترافضائلی

15

مائده سلطانی

15

معصومه مهدی

13.5

اعظم صمدی

13.5

فاطمه صادقیان

12.5

عاطفه قاسمیان

12

سید سجاد موسوی

11.5

 

  

  • روابط عمومی انجمن
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

چرا اقدام قاطع و اساسی در امر مبارزه با فساد انجام نمی‌گیرد؟

امام خامنه ای (حفظه اله) "17/9/93"

حضرت آیت الله آملی لاریجانی

سلام علیکم

مبارزه با رانت، اختلاس، ارتشاء و انواع فساد اقتصادی احتیاج به یک رویکرد ثابت، قوی و بدون وقفه دارد. رویکردی که در آن جایگاه ها، پست ها، مقام و اسامی در روند رسیدگی به یک پرونده تأثیری نداشته باشد و تنها و تنها عدالت و قانون حکم براند. قوه قضائیه آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است، هنگامی که اخبار مختلف ریز و درشت از انواع فسادها منتشر می شود، تنها برخورد مناسب این سازمان است که می تواند اعتماد خدشه دار شده بخشی از جامعه را به حالت قبل بازگرداند و به مردم اطمینان دهد که در نظام جمهوری اسلامی پیشگیری و مبارزه با فساد از اولویت ها است.

بحمدالله واکنش های سالیان اخیر قوه قضائیه در خصوص پرونده هایی فساد اقتصادی، واکنش هایی بجا، سریع و اعتماد ساز بوده است. گرچه منتشر شدن مکرر خبرهایی از فساد با ارقام نجومی مردم را رنجیده خاطر کرده است، اما برخوردهای این قوه توانسته است این اطمینان را به مردم بدهد که اگر در خصوص پیشگیری فساد دولتی و اداری تعلل و قصوری صورت گرفته است، اما در برخورد با آن مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

پرونده ای که هفته گذشته حکم قطعی آن اعلام شد، از همین جنس است. شجاعت در صدور حکم برای فردی که سابقاً در نظام مسئولیتی داشته است و پرهیز از مصلحت گرایی های بیجا امری مبارک است. هرچند کل اتفاق صورت گرفته تلخ است و نیاز به ریشه یابی دارد. باید مشخص شود که چه نقاط ضعفی در سیستم وجود دارد که امکان بروز چنین تخلفاتی را می دهد، اما عدم مصلحت اندیشی کاذب دستگاه قضا و بررسی عادلانه پرونده کمی از تلخی ماجرا کاسته است.

رویدادهای این چنینی در دستگاه قضا این نوید را می دهد که قوه قضائیه توانسته است خود را از بند فشارها و تحمیل های جناح های مختلف سیاسی برهاند و قاطعانه و بدون در نظر گرفتن اسامی افراد نسبت به محاکمه آن ها اقدام کند.

دانشجویان عضو انجمن های اسلامی، ضمن تشکر و  قدردانی از آن قوه بابت رسیدگی صریح و قاطعانه  به پرونده معاون اول رئیس جمهور سابق، بی صبرانه چشم انتظار رسیدگی به دیگر پرونده های این چنینی از جمله پرونده مهدی هاشمی با همین قاطعیت و صراحت است.

 قوه قضائیه اجازه ندهد که اسامی پدران بر سرنوشت پرونده پسران سایه بیندازد. پرونده آقازاده لندن نشین یکی از آزمون های سخت برای این قوه است و ملاحظات درون آن نیز بر کسی پوشیده نیست. اما تنها رسیدگی صحیح و بدون ملاحظه به این پرونده است که می تواند ثابت کند دستگاه قضا بدون در نظر گرفتن جریان های سیاسی، تنها و تنها بر اساس قانون و به مصلحت انقلاب و نظام حکم می کند و نه خوشایند اشخاص و جریان ها.

در پایان امیدوار است با رسیدگی هرچه سریع تر و بدون مصلحت اندیشی به پرونده مهدی هاشمی و مشخص شدن نتیجه آن برای مردم، اعتماد عمومی به دستگاه قضا دوچندان شده و اشخاص و جریان های متخلف صاحب نفوذ حاشیه امنیت بوجود آمده طی سالیان را، بر باد رفته بدانند.

 

و من الله توفیق

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور اصفهان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور خوراسگان

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد شهرکرد

  • روابط عمومی انجمن
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • روابط عمومی انجمن
  • ۰
  • ۰

بیانیه تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

در واکنش به هتک حرمت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مدتهاست اهانت به مقدسات ادیان الهی و در راس آنها دین مبین اسلام دست آویز سودجویان و مستکبرین جهانی به ویژه صهیونیسم جهانخوارگردیده و غرب تبدیل به مکانی برای جولان متحجرین لاابالی گشته ، متحجرینی که عقده های چندین و چندساله ی خویش از اختناق حاصل از سیاست های کلیسا را این بار با سیاستمداران دموکرات خویش گره زده اند و با شعار "آزادی" به هتک مقدسات الهی می پردازند.

پازل های سناریوی چندضلعی "اسلام هراسی، اسلام ستیزی" تکه ،تکه و یکی پس از دیگری تکمیل می شود و جای تعجب نیست اگر گروهک تروریستی داعش، که خود را داعیه دار اسلام می داند ضلعی از این سناریو باشد. ضلعی که کم کم تبدیل به مهره ی سوخته شده و آتش افروخته اش دامن گیر پدیدآورندگان آن  گردیده است.

اما این بار "جاهلیت مدرن" تحت لقای یک حمله تروریستی و مظلوم نمایی مکارانه از فرانسه ای سربرآورد که رشد روز افزون جمعیت مسلمانش موجه هراس دولتمردانش شده است. در روزهای گذشته مجله فرانسوی "شارلی ابدو" در حالی که در معرض ورشکستگی بود پس از اینکه مورد حمله ی مشکوک و طراحی شده ی افراد گروهک تروریستی داعش قرار گرفت ، توانست با کمک های مردمی و دولتی جانی دوباره بگیرد و این حمله را بهانه ای برای اهانت مجدد به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام ،حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی، رحمة للعالمین (ص) قرار بدهد. حرکتی که زیر سایه  حمایت سیاست مداران و مدعیان آزادی صورت گرفت.

حاشا و کلا که انسان گرفتار جهالت ها و تعصب ها و تحجرها، آزادی معنوی و عقلی ندارد و بر هیچ یک آزاداندیشان جهان پوشیده نیست روسیاهی این یاوه گویان و هتاکان عصر مدرن!

گرچه با وجود این حرکات و سیاست های مغرضانه و علی رغم میل دولتمردان سودجوی غربی، دین مبین اسلام به زودی در تمام کشورهای اروپا گسترش پیدا می کند و روز به روز بر پیروانش افزوده می شود اما بدون شک تلاش غرب در به انزوا کشاندن اسلام بی پاسخ نخواهد ماند و با اتحاد بیش از پیش مسلمانان پاسخی کوبنده خواهد داشت . انشالله...

اما نکته دردآور در کنار انزجار از این عمل وقیحانه همراهی برخی افراد و رسانه های روشنفکر مآب و غربگرا با این حرکت در داخل کشور بود که بسی جای تامل دارد و ملت مسلمان ایران کماکان منتظر واکنشی صریح در برابر تکرار اهانت این نشریه به پیامبر مکرم اسلام هستند.

در پایان دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان هم صدا با امت مسلمان ضمن عرض تسلیت به امام عصر(ارواحنا لترابه المقدمه الفداء) انزجار خود از اهانت کنندگان و حامیان اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) اعلام و این عمل وقیح را محکوم می نمایند.همچنین ضمن حمایت از تجمع دانشجویان مقابل سفارت فرانسه در روز دوشنبه از مسئولین کشورمان می خواهیم تا در کنار برخورد قاطع و کوبنده خود ،  تمام تلاش خود را در جهت معرفی و شناساندن اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه و آله) به جهانیان به کار بندند و از تمام ظرفیت های عظیم جمهوری اسلامی ایران در این راستا استفاده نمایند.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

حوزه انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان

  • روابط عمومی انجمن
  • ۱
  • ۰

گزارش تصویری/هیئت دانشجویی عطریاس

هیئت دانشجویی عطر یاس در طول ترم اول هر هفته،

پنج شنبه ها میزبان دانشجویان دختر دانشگاه بود.




  • روابط عمومی انجمن